musiclover


musiclover


 سلامی به گرمی تابستان و به درازی ماکارونی 

من متاسفانه تا شنبه نمی تونم آپ بشم

خوشحال می شم اگر برام نظر بزارید چون دلم براتون تنگ می شه

می خوام با نظراتون وبلاگم رو بترکونید



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین دیوووووووووونه
ساعت1:19---3 شهريور 1391
ددی دی دو دو بد دی دی او دو
(سخنان دکتر شریعتی در هنگام نوزادی که متاسفانه دانشمندان هنوز موفق به ترجمه ی آن نشده اند . )


امیرحسین دیوووووووووونه
ساعت1:18---3 شهريور 1391
یه جمله ی خوب دارم بهت نمیگم
...بازی های علی شریعتی


امیرحسین دیوووووووووونه
ساعت1:18---3 شهريور 1391
با این سرعت نت تو ایران باید یه دکمه ” من غلط بکنم دانلود کنم ” هم کنار هر لینک دانلود بذارن

امیرحسین دیوووووووووونه
ساعت1:17---3 شهريور 1391
...ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺏ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﻤﯿﺸﻪ
پسرهای ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻤﻮﻻ:
ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻧﻤﯿﺪﻥ
ﻣﺘﻠﮑﯽ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻫﺎ ﺧﻮﺷﺸﻮﻥ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﻠﺪﻧﯿﺴﺘﻦ
... ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻦ ﻇﺮﻑ ﭘﻨﺞ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﺦ ﺑﺰﻧﻦ
... ... ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﺧﺘﺮ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯿﻔﺘﻦ
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺯﯾﺮ ﭘﺎﺷﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ
ﻭ ﺍﮐﺜﺮﺍ ﭼﻬﺮﻩ ﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺩﺍﺭ....
حالا بالاغیرتا شما با یه همچین شخصی حاضری دوست بشی ؟ نمیشی دیگه قپی نیا.


er M ia
ساعت17:30---2 شهريور 1391
به دلايلي كه به خودم مربوطه و خيلي هم مهمه پاسخ:خیلی بدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سونیا | تاريخ: پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:موزیک,عاشق موزیک,musiclover,music,cool music,best music, | موضوع: <-PostCategory-> |